niedziela, 13 września 2015

Maltis Malt Drink - Gazowany napój słodowy...

Będąc dzisiaj w Dęblinie zaszedłem do Groszka. Moją uwagę przykuł napój którego wcześniej nie widziałem - Maltis Malt Drink o smaku Granatu.


Naprzeciwko Groszka możemy dostrzec taki oto "monument"


Cena:
Maltis Malt Drink (330ml) - ok. 1,80zł
cena za litr - ok. 5,50zł



Smak:
Przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na fakt, że jest to napój słodowy, czyli powstaje na skutek fermentacji. Jego głównym składnikiem jest słód jęczmienny, który występuje zwłaszcza w piwie.
Mimo to, Maltis jest napojem bezalkoholowym.
Trunek jest o smaku granatu, którego mi osobiście było ciężko wyczuć, jednak może to być spowodowane intensywnym posmakiem słodu jęczmiennego, który nadaje MALTIS-owi bardzo charakterystyczny smak.
Napój jest odpowiednio słodki (co jest dużym plusem) i wg mojego zdania jest bardzo dobry i orzeźwiający.
Polecam pić schłodzony.



Wygląd:
Koloryt oraz estetyka puszki zachęca do zakupienia produktu.
Nalewając napój do szklanki można zwrócić uwagę na sporą piane która "oporowo" opadała. 
Aromat jest bardzo intensywny, a barwa przypomina sok jabłkowy.
Skład: woda, cukier, ekstrakt słodu jęczmiennego (2%), syrop glukozowy, dwutlenek węgla, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, stabilizatory: pektyna, ekstrakt quillaia, barwnik: karmel amoniakalny, aromaty. 
Produkt jest pasteryzowany. 




Smak: 8/10
Cena: 7/10
Wygląd: 8/10

Średnia Zolesa: 23 / 30
 

1 komentarz:

  1. Fajnego masz bloga... :) A napoju nigdy nie widziałem, ale poszukam u siebie w mieście skoro piszesz że dobry.
    Pozdrawiam, Fan bloga.

    OdpowiedzUsuń