sobota, 4 kwietnia 2015

Tchibo Gold "Selection Crema"

Będąc w domu na święta znalazłem w zapasach resztkę (ok. 3 łyżeczki) kawy rozpuszczalnej.
Produkt więc postanowiłem zrecenzować na potrzeby bloga.


Cena:
Kawa "Tchibo Gold Selection Crema" 180Gram -  ok. 13zł

Ciekawostka: za 1kg tej kawy musielibyśmy zapłacić ok. 72zł.


 
Smak:
Kawę zrobiłem następująco:
- 3 łyżeczki Tchibo Gold...
- zalałem 3/4 szklanki wrzątku,
- dosypałem 3 łyżeczki cukru, zamieszałem,
- dolałem do końca mleka.
Pomimo dużej ilości cukru i mleka, kawa była dosyć "mocna" w smaku, niezbyt charakterystyczna
w porównaniu do dobrych kaw rozpuszczalnych.
Nie wyróżnia się smakiem spośród innych kaw które piłem, mało aromatyczna, choć przesadą by było gdybym powiedział że jest niesmaczna. Ma po prostu swój specyficzny posmak, który mi nie przypadł do gustu.



Wygląd:
Produkt reklamowany bardzo pozytywnie, moim zdaniem bezzasadnie.

Ciężko dostrzec po zalaniu obiecaną, obfitą piankę, aromat dosyć słaby.
Mocna, czarna barwa po zalaniu wodą, która jaśnieje po dolaniu mleka.


Smak: 7/10
Cena: 6/10
Wygląd: 7/10

Średnia Zolesa: 20 / 30


Wszystkim moim czytelnikom z okazji Świąt Wielkanocnych
chciałbym życzyć wszystkiego dobrego.
Dużo zdrowia, szczęścia i oczywiście pieniędzy! ;)
Następny wpis przewidywany jest tuż po świętach.



1 komentarz:

  1. Tobie też życzę wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń