poniedziałek, 1 września 2014

Twistos Fromage - chrupki śmietankowe

Witam moich czytelników po wakacyjnej przerwie.
Na wstępie chciałbym coś ważnego dla mnie napisać. Pomimo tego że na swoją stronę nie wchodziłem przez 1,5 miesiąca, w statystykach widziałem odnotowany ruch podczas mojej absencji (niedługo liczba wyświetleń przekroczy 50 tyś.)... co mnie bardzo cieszy.
Oznacza to, że czytelnicy nie wchodzą na mojego bloga jedynie wtedy, gdy wrzucam nowe posty.
Zapraszam na pierwszy wrześniowy wpis...

Twistosy Fromage zakupiłem w niewielkich "MINI Delikatesach" w Dęblinie.
Sklep usytuowany jest przy samej Wiśle, koło Mostu łączącego dwa Województwa (Mazowieckie i Lubelskie).

MINI Delikatesy



Cena: 
Twistos Fromage (70gram) - 1,99zł

Most łączący Zajezierze i Dęblin.


Smak:
W sumie nie przepadam za tego typu produktami więc ciężko będzie mi o rzeczową recenzję, ale pierwsze co przykuło moją uwagę to intensywny smak chrupek, oraz właściwy dobór przypraw.
W moim odczuciu są dosyć tłuste... poza tym jest to bardzo dobra przekąska na wieczór przed telewizorem ;)



Wygląd:
Ich niepowtarzalny kształt przyciąga wzrok już na samym początku... wyglądają apetycznie.
Są bardzo chrupiące i aromatyczne.
TWISTOS-y możemy kupić w 2-óch smakach - Fromage (recenzowany) oraz Texas Grill.
Chrupki te zakupiłem w MINI Delikatesach, ale pojemniejsze paczki możemy znaleźć m. in. w Lidlu.






Smak: 7/10
Cena: 7/10
Wygląd: 8/10

Średnia Zolesa: 22 / 30





I mały, obiecany (przed wakacjami) wątek Annopola (w postaci kilku zdjęć poniżej)...

Wisła w Annopolu...


...Rynek...

...główne skrzyżowanie Annopola...

...dworzec PKS.




 

1 komentarz:

  1. Szlag, bardzo lubiłam te chrupki... Obecnie rzadko jadam tego typu produkty, ale gdyby mnie ktoś poczęstował, to było by ciężko :D Pozdrawiam i zapraszam na mojego czekoladowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń