niedziela, 2 lutego 2014

*100 POST* - Pizza Hawana z Pizzeri Grande Białej Podlaskiej

Tydzień temu z Sebatiano Italiano i Michałem Młynarczykiem zamówiliśmy pizze i zrobiliśmy zdjęcia w celu zrecenzowania jej, lecz z braku czasu recenzja jest dopiero dzisiaj.



Pizzeria nazywa się Grande i mieści się w Białej Podlaskiej na ul. Warszawskiej 72.

Cena:
Pizza Hawana (średnica 60cm)- ok. 35 zł (dowóz był za darmo)



Smak:
Składniki jakie mieliśmy w Hawanie to:
-Sos Pomidorowy
-Ser Mozarella
-Szynka
-Oregano
-Ananas



W Białej Podlaskiej jest wiele Pizzerii, a ta jest uważana za jedną z lepszych.
Pizza była dosyć dobra, a skoro Sebastiano Italiano dał radę zjeść tylko jeden kawałek można uznać również że była sycąca.
Do ananasa i plasterków szynki nie mam zastrzeżeń, bardzo mi smakowało.
Ciasto dobrze wypieczone (choć miejscami aż za bardzo, przez co porobiły się małe grudki).



Wygląd:
Na pizzę od zamówienia, do dostarczenia czekaliśmy ok.40 minut. Lecz zjedliśmy ją dopiero 15 minut później ponieważ Sebastiano Italiano i Michał Młynarczyk postanowili iść na salkę gimnastyczną tuż po zamówieniu, a ja wolałem poczekać z recenzją na nich, więc ciężko mi ocenić czy była ciepła tuż po odebraniu.
Z wyglądu była bardzo apetyczna. Mogliśmy sobie wziąć dwa sosy (z trzech do wyboru: ketchup, czosnkowy oraz meksykański).
Suma sumarum jadałem lepsze pizze lecz Grande mogę polecić, pomimo że pierwszy raz zamawialiśmy z tej pizzerii coś do jedzenia.



Smak: 7/10
Cena: 7/10
Wygląd: 8/10

Średnia Zolesa: 22 / 30

1 komentarz: