niedziela, 5 stycznia 2014

"Satino Coffee" ze sklepu Euro

Witam po dość długiej przerwie, w pierwszym wpisie w roku 2014.
Mam nadzieję że każdy z moich czytelników miał spokojne święta oraz miło wspomina Sylwester.
(Ja wspominam bardzo pozytywnie). :)



Satino Coffee jest to napój mleczny kupiony w sklepie Euro na ul. Akademickiej (bardzo blisko akademika).



Cena:
Satino Coffee (240G) - 2,70zł



Smak:
Napój jest niezbyt słodki, ale to częściowo zasługa ekstraktu z kawy, którego jest zaledwie 0,6 %.
Warto podkreślić że trunek jest bardzo gęsty, mimo to w smaku przypomina  "mleczną kawe" .
Zawartość mleka pasteryzowanego: 95% .
Oczywiście tego typu produktu zawsze polecam pić schłodzone, gdyż wtedy smakują najlepiej.



Wygląd:
Bardzo ładnie wyprofilowana butelka i czytelne napisy w 2-óch językach (Polskim i Angielskim).
Satino ma wyrazisty aromat i kolor kawy rozpuszczalnej z dużą ilością mleka.
Napój jest produkowany przez firmę "Bakoma" w miejscowości Szymanów.



Smak: 8/10
Cena: 6/10
Wygląd: 8/10

Średnia Zolesa: 22 / 30


3 komentarze:

  1. Krzysiu haha dobry konsument. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro kupię i z chęcią skonsumuje. Wydam także opinię na jego temat. zobaczymy czy nasze kubki smakowe czują się podobnie przy konsumpcji tego wyżej wymienionego napoju mlecznego z zawartością mleka pasteryzowanego: 95%. Pozdrawiam gorąco wszystkich czytelnik oraz życzę Ci jak najwięcej wpisów w 2014 roku !!!
    P.S Wyśmienity blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Dzisiaj nadeszła wiekopomna chwila. Otóż dziwnym trafem znalazłem się w sklepie euro zlokalizowanego przy ul. Akademickiej (bardzo blisko akademika). . Pamiętając ten wpis, zakupiłem ten wyżej wymieniony napój mleczny z zawartością mleka pasteryzowanego: 95%. Gdy tylko otworzyłem świat zawirował.Chciałem jak najszybciej go skosztować. Gdy wziąłem ten napój mleczny do ust, poczułem orzeźwienie i tą zawartość mleka pasteryzowanego: 95%. Moje kubki smakowe dostały orgazmu. Nie chciałem aby ta chwila się skończyła. Po spożyciu całego napoju nie mogłem powstrzymać się od spenetrowania językiem wewnętrznej szyjki butelki aby ostatni raz poczuć ten wspaniały smak napoju mlecznego z zawartością mleka pasteryzowanego: 95%.
    Reasumując moją opinię można dojść do wniosku, że powyższy produkt spełnia wymogi prawdziwego konsumenta blogu "Zoles" .

    OdpowiedzUsuń