poniedziałek, 27 stycznia 2014

Orzeźwiające paluszki czekoladowe - produkt z Lidla

Dzisiaj będąc na zakupach w Lidlu postanowiłem kupić coś słodkiego.
Moją uwagę przykuł produkt w niebieskim opakowaniu znajdujący się na dolnej półce.



Cena:
Orzeźwiające paluszki czekoladowe (150G) - 2,99zł



Smak:
Co prawda nie przepadam za czekoladkami z płynnym nadzieniem ale opakowanie przykuło moją uwagę.
Czekolada której jest 29% dość pozytywnie mnie zaskoczyła. Jeden z niewielu plusów tego produktu.
Nadzienie pomarańczowo-cytrynowe nie zszokowało mnie pozytywnie.
Nie ma zbyt wiele wspólnego z tymi owocami i osobiście mi nie smakowało.
W paluszkach mamy zaledwie 1% soku pomarańczowego i 0,1% soku z cytryny.
Jedyna podejrzana nazwa w składzie którą znalazłem to Cytriany.




Wygląd:
Bardzo ładne, niebieskie opakowanie zachęcające do kupna.
Wartość odżywczą i skład mamy podaną w 8-miu językach.
W środku mamy 32 małe paluszki. W dwóch paczkach, po dwa rzędy, po 8 sztuk.
Paluszki produkowane są przez firmę Mister Choc.



Smak: 7/10
Cena: 7/10
Wygląd: 8/10

Średnia Zolesa: 22 / 30









Ps. 27.01.2014r. - 27.07.2014r. = Czas regularnych wpisów. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz