piątek, 18 października 2013

Frugo "mocno zielone" zakupione w sklepie "LUX MINI"

Witam moich czytelników.
Z Burghardem pojechaliśmy dziś, jego Golfem IV do Biedronki na zakupy,  a wracając zajechaliśmy do Luxu.


Cena:
Frugo (250ML) - 2,09zł



Smak:
Co prawda nie pamiętam oryginalnej wersji "Frugo" z lat 90-tych, ale pierwsze co mi się narzuciło to bardzo mocny smak. Kolor zielony oznacza połączenie Kiwi, Cytryny oraz Jabłka, co daje świetną mieszankę (wg mnie najlepszą z tych nowych soków Frugo).
Zawartość owoców: minimum 20% .
Napój ma potężną renomę i reklamę ale jeśli chodzi o smak dla mnie "nie ma szału" niestety.
Typowy produkt z górnej półki za który zapłacimy dosyć wysoką cenę.



Wygląd:
Małe, wyprofilowane butelki wyglądają bardzo ładnie.
Oczywiście jak w starej wersji mamy duży, biały napis "FRUGO" na czarnym tle.
Kolor napoju jest bardzo żywy, a zapach intensywny.
Pod tym względem nie mam żadnych zastrzeżeń.
Może poza jednym... za małą buteleczkę napoju, kwota ponad 2PLN to wg mnie trochę wygórowana cena.




Smak: 8/10
Cena: 6/10
Wygląd: 10/10
Średnia Zolesa: 24/30

3 komentarze: