wtorek, 24 września 2013

ZAPIEKANKA z całodobowego sklepu na ul. Kondratowicza

Witam serdecznie po 6 dniach przerwy.
Będąc jakiś czas temu w Warszawie, na ul. Kondratowicza zauważyłem niewielki sklep całodobowy, obok którego była duża reklama "ZAPIEKANKA Z PIECA 24H" . Brzmiało to zachęcająco, więc wszedłem i ją zakupiłem.



Cena:
Zapiekanka - 5,50zł

Smak:
Zapiekanka było chrupiąca i smaczna (pomimo że była podgrzewana w mikrofalówce).
Skład: pieczywo, ser żółty, pieczarki, drobno posiekane warzywa, prażona cebula oraz ketchup.
Ser żółty roztopił się i świetnie komponował się smakowo z warzywami (szczypiorem, papryką).




Wygląd:
Pierwsze co mi się rzuciło w oczy... jeśli mikrofalówkę możemy nazwać piecem to wszystko było by zgodne, z tym jak się reklamują, ale niestety tak nie jest.
Na zapiekankę czekałem ok. 4 minut. Do wyboru były trzy sosy (ketchupowy, czosnkowy i musztardowy).
Produkt, jak na swoją cenę był dość dużych rozmiarów i wyglądał apetycznie.

Smak: 8/10
Cena: 7/10
Wygląd: 6/10

Średnia Zolesa: 21/30


Naprzeciwko sklepu znajduję się wielki kościół Św. Włodzimierza...
...a po drugiej stronie ulicy jest niewielki pasaż handlowy.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz