sobota, 31 sierpnia 2013

*Wpis Zastępczy* - Milk Shake o smaku truskawkowym

Witam wszystkich moich czytelników po mojej długiej (miesięcznej) nieobecności na blogu.
Na 31 sierpnia zaplanowany był wpis pod tytułem "Kebab z Radomia" , który byłby recenzowany nie tylko przeze mnie, lecz również przez śliczną Panią L. , ale niestety wyszło jak zwykle... nie po mojej myśli.
Nie będę się nad tym rozpisywać. Przejdźmy do wpisu zastępczego na dzień dzisiejszy...



Cena:
Milk Shake (200ml) - 1,99 zł



Smak:
Rzadko piję takie rzeczy, ale wg mnie jest to bardzo dobre mleko smakowe.
Niestety nie podano na opakowaniu ile znajduję się w produkcie soku truskawkowego, jednak
smak truskawki jest mocno wyczuwalny i świetnie komponuje się z mlekiem.
Ździwiła mnie obecność soku z buraków ćwikłowych w napoju :) .
Bardzo orzeźwiający i aromatyczny, polecam pić mocno schłodzony ponieważ smakuje wtedy jak lody truskawkowe.
Zawartość tłuszczu - 2,5%




Wygląd:
Koktajl jest produkowany przez NIEMIECKĄ (a nie jak wiele osób myśli Amerykańską) firmę "McEnnedy" .
Do wyboru mamy dwa smaki: truskawkowy i czekoladowy.
Wygodne opakowanie, ze specjalną plastikową przykrywką.
Skład produktu i podstawowe informację są napisane w czterech językach - Polskim, Węgierskim, Chorwackim i Słoweńskim.






 Smak: 8/10
Cena: 7/10
Wygląd: 8/10

Średnia Zolesa: 23/30



I na koniec Lidl w Dęblinie późnym wieczorem (jakość niestety słaba)



2 komentarze: