niedziela, 7 lipca 2013

5 i 6/18 produktów SPAR - Kasza jęczmienna i Ryż biały

Zazwyczaj na blogu pojawiały się słodycze, napoje, rzadko kiedy produkty tego typu.
W związku z umową jaka mnie obowiązuje z siecią sklepów SPAR, nie miałem innego wyjścia tylko musiałem wziąć się za gotowanie :) .




Cena:
Ryż biały (400G) - ok. 3zł
Kasza jęczmienna (400G) - ok. 3zł 




Smak:
Ryż - Musiał się dość długo gotować aby odpowiednio zmiękł. Bardzo łagodny smak i nie klei się tak jak
         ryż z Biedronki (który swego czasu spożywałem w dużych ilościach). Przygotowałem specjalnie
         sos grzybowy z mięsem i połączenie tego z ryżem wyszło znakomicie.
Kasza - Rzadko kiedy jadam kaszę (jakąkolwiek) ponieważ za nią nie przepadam, ale czego się nie robi
              na potrzeby recenzji. Kasza po ugotowaniu miała mocny i intensywny zapach, a w smaku była
              bardzo wyrazista. Pomimo długiego gotowania była dosyć twarda. Smakowała mi ale szału nie
              było. Sytuację oczywiście uratował sos z mięsem mielonym, przygotowany przeze mnie :) .




Wygląd:
Ryż - 4 torebki pakowane po 100gram. Jedna porcja zawiera 344 kcal. Z tyłu na opakowaniu znajdziemy
         przepis na ryż z kurczakiem.
Kasza - Tutaj również są 4 torebki pakowane po 100gram. Jedna porcja zawiera 350 kcal. Z tyłu mamy
              przepis na kaszę jęczmienną zapiekaną.




Podsumowując kasza i ryż wg mnie wypadły naprawdę świetnie, pomimo tego że cena nie jest zbyt atrakcyjna. Myślę że powinienem się bardziej skupić na produktach tego typu, ponieważ są one skierowane do większej ilości konsumentów niż np. ciastka, batony, czekolady itp.

Smak: 9/10
Cena: 7/10
Wygląd: 8/10

Średnia Zolesa: 24 / 30

1 komentarz:

  1. Mocno rozgotowałeś ten ryż :D No ale każdy lubi "al dente"

    OdpowiedzUsuń