sobota, 1 czerwca 2013

Biszkopty z galaretką pomarańczową w czekoladzie (Tesco)

1 czerwca 2013r.
Nowy miesiąc, nowy wpis...
Będąc jakiś czas temu na zakupach w Tesco zwróciłem uwagę na ten produkt.
Zakupu dokonałem z 3 powodów:
- produkt produkowany specjalnie dla sieci Tesco,
- jest to imitacja tych "prawdziwych" Delicji które kosztują średnio 1-2zł więcej,
- opakowanie przykuło moją uwagę .



Cena:
Jaffa Cakes Orange (147g) - 2,69zł

Skład (tłustym drukiem nieznane mi nazwy) :
Cukier, czekolada (15%), mąka pszenna, jaja, syrop glukozowy, woda mąka ziemniaczana,
dextroza, pektyna, cytrynian trisodowy, kwas cytrynowy, zagęszczony sok pomarańczowy (0,7%),
diglicerydy kwasów tłuszczowych, estry kwasów tłuszczowych i poliglicerolu, olej roślinny,
wodorowęglan sodu, difosforan disodowy, sól, beta karoten.



Smak:
Kilka razy zdarzyło mi się spróbować te oryginalne Delicje i wg mnie ten produkt jest na pewno inny... chociaż niekoniecznie gorszy.
Typowy smak biszkoptów "na wagę" które można kupić w zwykłym sklepie. 
Warto zaznaczyć że spód jest bardzo kruchy. 
Jeśli chodzi o galaretkę to jest świetna. Wyrazisty i słodki smak pomarańczy.
Rozpływa się w ustach. Połączenie "biszkopt-galaretka pomarańczowa-czekolada" daje świetną 
kompozycję smakową.



Wygląd:
Tak jak napisałem na początku wpisu opakowanie jest bardzo zachęcające: zielone tło, pomarańcze, delicje, a na środku... logo Tesco. Po drugiej stronie opakowania znajduje się skład i podstawowe informacje w kilku językach.
Jeśli chodzi o sam wygląd ciasteczek, to niestety w "realu" trochę się różnią wyglądem niż na opakowaniu, po prostu już nie wyglądają tak apetycznie. W pudełku znajduje się 10 sztuk.



Smak: 8/10
Cena: 7/10
Wygląd: 7/10

Średnia Zolesa: 22 / 30

1 komentarz: