poniedziałek, 6 maja 2013

Napój energetyzujący "DEMON" zakupiony w Groszku

Będąc dzisiaj w Dęblinie w słoneczne, niedzielne przedpołudnie, zakupiłem ten "Energetyk" w sklepie "GROSZEK" na ulicy Stężyckiej.
DEMON-a jeszcze nie piłem, dlatego nabyłem od razu dwie puszki o różnych smakach.

Sklep "Groszek"

Naprzeciwko znajduję się mały pasaż handlowy m. in. Lewiatan, Apteka, Księgarnia i Siłownia...

...a kawałek dalej jak widać na zdjęciu "Tesco" o którym dużo pisałem w kwietniowych postach.

Cena:
Napój energetyzujący DEMON (250ml) - 2,50zł



Smak:
Czerwona puszka, to jest typowy smak napoju energetyzującego, nazwany zresztą jak widać na zdjęciu "ORIGINAL" .
Puszka zielona jest o smaku "MOJITO". Każdy z tych trunków ma dodatki: Żeńszeń, Guaranę, L-karnitynę, Witaminę B6 i B12...  ale niestety nie podano w jakich ilościach tam występują.
Patrząc na skład dużych różnic nie wychwiciłem, ale jeśli chodzi o smak, to "MOJITO" jest bezapelacyjnie lepsze od "ORIGINAL". Jest o wiele bardziej orzeźwiający i smaczniejszy.
A ponieważ obie puszki są w tej samej cenie to polecam "DEMON-a" o smaku Mojito.




Wygląd:
Puszki mają czarne tło. Jedna ma zielono-białe akcenty, a druga czerwono-białe.
W Żabce leżały na paletach pomiędzy innymi napojami tego typu.
Kolor i zapach "Mojito" - Jasnozielona barwa i wyczuwalny zapach mięty. 

Kolor i zapach "Original" - Typowy dla "Energetyków" zapach i jasnobrązowy kolor.

*Ciekawostka - napój reklamuje słynny polski muzyk Adam "NERGAL" Darski.



Smak: 8/10
Cena: 6/10
Wygląd: 7/10

Średnia Zolesa: 21 / 30

2 komentarze:

  1. Tak naprawdę napoje energetyczne w wielu przypadkach zupełnie nie różnią się smakiem, a często różne marki idą nawet z tej samej linii produkcyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napoju już nie reklamuje Darski, bo wraz z kilkunastoma tysiącami bojkotujących Agros-Nova katolików tak nastraszyliśmy zarząd owej firmy, że zdjęli jego facjatę ze swojej strony internetowej. Poza tym i tak nie mógłby reklamować, bo reklam "Demona" nie ma. Wszystko wskazuje na to, że Agros-Nova zaczyna się wycofywać ze swojego poronionego pomysłu satanistycznego energetyka.

    OdpowiedzUsuń