wtorek, 21 maja 2013

Kolejny produkt z sieci sklepów "SPAR" - Sok wieloowocowy...

Witam po kilkudniowej przerwie.
Tak jak obiecałem, będzie dosyć długa seria wpisów dot. produktów, które można zakupić w sklepie Spar. W dzisiejszym poście - Sok wieloowocowy.



Cena:
Sok duży (750ml) - 2,25zł
Sok mały (330ml) - 1,19zł

Ja zakupiłem ten mniejszy sok o smaku "MARCHEW-BRZOSKWINIA-JABŁKO" (chociaż wybór jest bardzo duży, jak widać na poniższych zdjęciach).




Smak:
To co jest dla mnie najważniejsze - w składzie praktycznie nie ma żadnej chemii. Same naturalne składniki.
Odpowiednio dobrana ilość przecieru w składzie (marchewka - 31%, brzoskwinia - 11%,  jabłko - 9%) , bardzo dobrze się ze sobą komponują.
Sok jest produkowany specjalnie dla sieci sklepów Spar przez firmę "PPHU Korkus" .
Jak na sok, nie jest tak gęsty w porównaniu do np. "Kubusia" .
Napój jest bardzo smaczny, sycący i zawiera sporą ilość witamin.




Wygląd:
1. Wiele dostępnych smaków,
2. Możliwość zakupienia małej i dużej butelki,
3. Przyjemny aromat i ładny kolor,
4. Wszystko na etykiecie jest czytelne i przejrzyste,
5. Atrakcyjna cena.
Suma summarum - same plusy.

Smak: 9/10
Cena: 8/10
Wygląd: 10/10

Średnia Zolesa: 27 / 30


Ps. wszystkich moich czytelników zachęcam do programu lojalnościowego który organizuję sieć sklepów SPAR. W skrócie polega to na wypełnieniu formularzu w którymś ze sklepów tej sieci,
po czym dostajemy ZA DARMO zieloną kartę. Robiąc zakupy naliczamy sobie punkty za które potem możemy odebrać nagrody. Ja już zieloną kartę mam od jakiegoś czasu!
Szczegóły na:  http://www.spar.pl/p/jak-przystapic-do-programu .






1 komentarz:

  1. ooo :) czytuję czasami takie blogi. Dlatego masz u mnie +

    OdpowiedzUsuń