czwartek, 4 kwietnia 2013

Hoop Cola zakupiona w sklepie ABC.

Narzekałem ostatnio że zacząłem za dużo tej kawy recenzować... teraz widzę że rubryka "Napoje" bardzo szybko się napełnia i ma zdecydowaną przewagę nad resztą działów (Słodycze, Jedzenie, Inne)... dlatego po tym wpisie odpuszczę sobie na razie jakiekolwiek trunki.


 
Hoop Cola została kupiona dzisiaj w sklepie ABC. Warto wspomnieć że tych sklepów jest w całej Polsce ponad 5 tysięcy (to więcej placówek niż ma Biedronka, Lidl i Tesco razem wzięte!).

Cena:
Hoop Cola (2L) - 4,80zł



Smak:
Bardzo rozreklamowany produkt w Polsce. Utożsamiający się oczywiście z Coca-Colą.
Cola jest dosyć słodka i bardzo mocno zgazowana.
Jednym z paru minusów jest to że czym więcej  pijesz tym bardziej chce ci się pić, bo jest właśnie bardzo słodka.
Poza kwasem fosforowym w składzie nie znalazłem niczego podejrzanego - duży plus.
Śmiem twierdzić że jest to najlepiej wyprodukowana podróbka Coca-Coli, ze wszystkich które miałem okazję spróbować. Polecam smakoszom napojów typu Cola.
Niestety tak jak Hoop Cola jest podobna do Coca-Coli, tak samo cenowo się mało różnią.
Ta pierwsza jest niewiele tańsza od oryginału.



Wygląd:
Ładna, wyprofilowana butelka (do wyboru pojemności butelek: 2L, 1L i 500ML i puszka 250ML).
W ofercie jest Hoop Cola Cytrynowa i Hoop Cola Light.
Chciałbym również napisać że Hoop Cola na przestrzeni czasu bardzo podrożała. Pamiętam kilka lat temu jak ten trunek mogłem zakupić za ok. 2zł/2L (czasem nawet i taniej), teraz koszt zakupu tego napoju wzrósł ponad 2-krotnie.



Smak: 7,5/10
Cena: 5/10
Wygląd: 7,5/10

Średnia Zolesa: 20 / 30

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz