czwartek, 28 marca 2013

"LOOK COLA" - mało znany napój o smaku coli...

Wczoraj podczas zakupów w jedynym Intermarche w Dęblinie postanowiłem zakupić produkt, który do złudzenia przypominał Coca-Colę, która stała obok.



Szukając jakiś informacji o tym produkcie w Internecie na "polskich stronach" w Google nie znalazłem dosłownie nic!
Domyślam się że jest to jakaś francuska firma, która sprzedaje swój towar na terenie Polski.
Nie dość że w internecie nie ma nic po Polsku o tym trunku to w dodatku na puszce znajdziemy opis Coli (tzn. skład, informacje itp.) w 4 językach (bez Polskiego i Angielskiego!) .



Ja niestety poliglotą nie jestem, więc podaje skład po francusku (spisując z puszki) :
- Eau gazeifiee
- Sucre
- Colorant (E 150d)
- Acidifiant (E338, extratis vegetaux, cafeine)

Cena:
LOOK Cola (330ml) - 1,19zł

Smak:
Co to dużo pisać. Typowy smak podrobionej Coli.
Dosyć słodki i bardzo zgazowany. Porównałbym ten napój do słynnej Coli Original z Biedronki tylko
że tej coli w wersji "light".
A te wszystkie napoje typu "light" są niedobre bo czuć po prostu wodę a nie Cole i taki właśnie posmak ma ten trunek.




Wygląd
Jak już pisałem... typowy czerwono-biały kolor puszki, wzorujący się na Coca-Coli.
Kolor i zapach napoju nie różni się wg mnie w ogóle od reszty trunków tego gatunku.
Mocno zgazowana.


Smak: 5/10
Cena: 8/10
Wygląd: 6/10

Średnia Zolesa: 19 / 30


Ps. I dwa zdjęcia Intermarche w Dęblinie:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz