poniedziałek, 18 marca 2013

Jacobs Kronong "Millicano" - rozległa tematyka kaw na blogu...

18 marzec... kilka minut po północy.
Wiem że ostatnio bardzo rzadko piszę ale ma to związek z moimi prywatnymi sprawami.
Zakończyłem swoją edukację na AWF-ie (jeśli któryś z moich czytelników jeszcze o tym nie wie :) ) , a zwieńczeniem tego "wydarzenia" :) był TEN POST . Obecnie pracuję i mam mało wolnego, ale będę się starał jak najczęściej umieszczać nowe wpisy. I to tyle prywatnie o mnie... przejdźmy do recenzji.



Nie pamiętam gdzie była kupiona ta kawa ale leżała u mnie w szafce w kuchni... jest dosyć często pokazywana w TV, gdzie reklamowana jest jako "kawa jutra o fantastycznym smaku" , ponieważ jest to pierwsze takie połączenie kawy rozpuszczalnej i "sypanej".



Cena:
Kawa "Millicano" 95Gram -  ok. 20zł

Ciekawostka: za 1kg tej kawy musielibyśmy zapłacić bagatela 210zł.



Smak:
Absurdalne wydawało mi się połączenie kawy sypanej z rozpuszczalną... ale mimo to kawa bardzo mi smakowała.
Smak Millicano jest delikatny, charakterystyczny dla dobrej kawy rozpuszczalnej, a ma również wyczuwalny mocniejszy smak mielonej kawy. "Millicano" smakowała mi bez mleka... jak mało która kawa.
Ale po dodaniu mleka i cukru świetnie się skomponowała z tymi dodatkami.
Kawa jest bardzo aromatyczna.

 

Wygląd:
Małe pudełko w którym mieści się zaledwie 95 gram tej kawy.
Zielono-srebrne barwy tej poręcznej puszki i czarne napisy wyglądają bardzo elegancko.
A skoro już jestem przy tych napisach... to doczytałem się tam takiej ciekawostki:
Kawa rozpuszczalna - 85%
Bardzo drobno zmielone ziarna kawy (czyli po prostu kawa sypana) - 15%
Ogromna rozbieżność w tym połączeniu... duży minus.
Po wypiciu kawy na dnie pozostaje dość dużo osadu (pomimo intensywnego mieszania).
Typowa czarna barwa kawy, która mocno jaśnieje po dodaniu mleka.



Reasumując: bardzo dobra kawa (chyba najlepsza jaką piłem)... ale cena pozostawia wiele do życzenia.
No i też pare dodatków w dziale "Wygląd" trochę zmniejszyło średnią.

Smak: 9/10
Cena: 4/10
Wygląd: 7/10

Średnia Zolesa: 20 / 30



3 komentarze:

  1. Niestety cena mocno przesadzona. Nie piłam i wątpię, by dane było mi spróbować tej kawy, właśnie ze względu na cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jak cena. Sama kawa bardzo specyficzna. Smakuje jak prawdziwa, sypana, choć jest rozpuszczalna. Mi osobiście nie podeszła i w zasadzie paczka napoczęta i nieruszona leży i czeka na koneserów. A tych nie widać, bo większości ludziom, którzy do mnie wpadają ona nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie piłem, ale cena odrzuca :D

    OdpowiedzUsuń