poniedziałek, 4 lutego 2013

Kawa rozpuszczalna "Green Eclipse"

Witam serdecznie po dłuższej nieobecności na moim blogu.
Spowodowane to było wieloma sprawami na mojej głowie w ostatnich dniach.
Postaram się teraz pisać regularnie recenzje.



Kawa "Green Eclipse" została zakupiona w Lidlu kilka dni temu.

Cena:
Kawa "Green Eclipse" 200Gram -  ok. 10zł



Smak:
Byłem trochę zaskoczony, ponieważ wsypałem jedną małą łyżeczkę kawy, dosypałem dwie
łyżeczki cukru i była dosyć mocna jak na kawę rozpuszczalną.
Postanowiłem ją trochę urozmaicić i zrobić inaczej niż było napisane na opakowaniu.
Drugi raz zrobiłem podobnie, tylko że zalałem kawę 3/4 szklanki wody i do pełna dolałem
mleka.
Kawa była o wiele lepsza. Z wodą trochę za mocna ale również mi smakowała.
Może jest trochę kwaskowata.



Wygląd:
W Lidlu kawa leżała na dolnych półkach.
Opakowanie szklane, w formie... słoika. Bardzo mi się podobało.
Bardzo intensywny zapach kawy i "mocny" czarny kolor po zalaniu jej.

Suma sumarum dobra i w miarę tania kawa z Lidla.

Smak: 7/10
Cena: 7/10
Wygląd: 9/10

Średnia Zolesa: 23 / 30

6 komentarzy:

  1. Krzychu where are You?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa spełnia marzenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. I co, widzę, że udało się przeżyć po cieście :).

    Też tak robię prawie z każdą kawą, że 3/4 kawy, a resztę uzupełniam mlekiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ta kawa wystarcza na tydzień mniej więcej, ponieważ piję kawę z 4 łyżek kawy i 7 łyżek cukru, zalewam do połowy a później dolewam mleka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem miło zaskoczony.Fajny blog.Ciekawy sposób prowadzenia bloga.Dla konsumentów chcących robić tanie zakupy polecam ...
    http://familo-sk.pl/rejestracja/marekadamowski

    OdpowiedzUsuń