poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zupka z Lidla Mikado - Rosół z kury z makaronem

Witam po kolejnej długiej przerwie (10-dniowej) spowodowaną moim lenistwem oraz nauką do zaliczeń których jest coraz więcej... 50 wpis!!!



Dzisiaj zrecenzuję zupke chińską firmy "Mikado" o smaku rosołu z kury.


Cena: 
Niestety zakupiłem ją dawno i nie pamiętam, ale było to coś w granicach 50 groszy.



Smak:
Powiem wprost. Ta zupka w ogóle nie ma smaku.
Mała ilość marchewki oraz makaronu, który w większości opadł mi na samo dno kubka.
Ilość mięsa z kury w proszku... 0,3%!
I jakaś dziwna, niezbyt zachęcająca nazwa: maltodekstryna, w składzie.
Nalałem cały kubek, zupka była bardzo wodnista, ogólnie nie mam dobrych recenzji.



Wygląd:
Mała torebeczka na której wszystko jest wyraźnie napisany.
Oczywiście największymi napisami na środku "Rosół z kury" którego było jak już wcześniej pisałem zaledwie 0,3% i to w proszku.
Jak widać na zdjęciach ilość samego proszku w kubku jest znikoma, a po dolaniu wrzątku całość nie wygląda zbyt apetycznie.




Smak: 4/10
Cena: 8/10
Wygląd: 5/10

Średnia Zolesa: 17 / 30

1 komentarz:

  1. takie zupki są nie zdrowe i nie smaczne

    OdpowiedzUsuń