piątek, 4 stycznia 2013

Orzeszki ziemne "Akardo" kupione w Biedronce.

Pomimo mojej choroby (zapalenie zatok) i funkcjonowaniu na lekach i antybiotyku  postaram się dalej robić co najmniej jeden wpis dziennie, ponieważ takie miałem małe postanowienie noworoczne.



Cena:
Orzeszki ziemne "Akardo" (240g) - 3,50zł


Smak:
Nie lubię takich przekąsek, jednak zakupiłem specjalnie dla recenzji... i powiem szczerze że zacznę je kupować częściej.
Bardzo mi przysmakowały te orzeszki. Chrupka skorupka o smaku paprykowym jest idealnym połączeniem z orzeszkiem. Poza tym jest wiele smaków do wyboru. Niestety w składzie możemy znaleźć trochę chemicznych nazw...



Wygląd:
Co prawda lepsze zdecydowanie byłoby opakowanie plastikowe, ale w zwykłej torebce wychodzi taniej.
Jeśli chodzi zaś o produkt wygląda to naprawdę apetycznie: duże pomarańczowe orzeszki posypane otoczone chrupką skorupką o wyczuwalnym zapachu.
To chyba tyle, a wy tymczasem życzcie mi powrotu do zdrowia ;)



Smak: 8/10
Cena: 5/10
Wygląd: 8/10

Średnia Zolesa: 21 / 30

5 komentarzy:

  1. Zdrowia, zdrowia;) Mnie też choroba położyła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kup zwykle ziemne i upraż sobie z przyprawami ;) pyszne. Jadłam je kilka razy ale sama ich nie kupuje. Na zdjeciu u Ciebie widoczny skład. orzeszki 44% :/ kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo smaczne do pochrupania :>

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ale cebulkę a nie papyke

    OdpowiedzUsuń