czwartek, 24 stycznia 2013

"Dr Owoc" - napój wieloowocowy zakupiony w sklepie "Lux"

Witam serdecznie.
Będąc wczoraj na zakupach w "Luxie" , sklepie spożywczo-przemysłowym, zobaczyłem na półkach z napojami energetyzującymi coś, czego jeszcze nie widziałem - Dr Owoc.




Cena:
"Dr Owoc" (330ML) - 1,89zł



Smak:
Przede wszystkim napój jest bardzo dobry w smaku. Mało znana firma, produkująca na niewielką skalę ten sok wieloowocowy naprawdę stanęła na wysokości zadania.
Bardzo intensywny smak, napój jest słodki i ma zawartość 21% soku.
Oczywiście jak w każdym napoju znajdziemy jakieś dziwne określenia... E440, E410.
 


Wygląd:
Ładny wygląd puszki, zrobiona tak dosyć prosto... na środku duży napis "Dr Owoc" , po drugiej stronie
"Dr Fruit" , a dookoła owoce.
Barwa napoju jest ciemnozielona, a zapach bardzo intensywny.
Pocieszył mnie natomiast napis na górze butelki "bez sztucznych barwników" .



Smak: 7/10
Cena: 7/10
Wygląd: 7/10

Średnia Zolesa: 21 / 30

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten blog!:D
    Od teraz wiem o tym wspaniałym trunku w sklepie Lux:D Studentka AWF

    OdpowiedzUsuń
  2. W sklepie jakich sieci mozna kupic ten napoj? Bo ja bodajze kupilem go na stacji Orlen jesli mnie pamiec nie myli. Pilem go jak narazie pierwszy raz ale nie wiem gdzie mozna go zdobyc :D Bo ma rewelacyjny smak ! :) @ Sarando

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupiony został w sklepie LUX (w tytule masz napisane :) ) .

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ! Sa dwa smaki i one przypominają mi pierwotne smaki frugo - bo te frugo dzisiaj sprzedawane w sklepach to nie oszukujmy sie ale to nie to samo... wiec jak ktos teskni za tymi smakami to polecam wlasnie dr owoc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten napój jest dobry ale mam jedno pytanie czy można go włożyć do lodówki by schłodzić go

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie można go kupić w express careful za 1,49 :) właśnie teraz pije czarny i jest PRZEPYSZNY! Polecam! Smakuje jak dawne frugo. Czemu dawne? Bo teraz dodają jakieś dziwne rzeczy i to nie to samo co kiedyś... szczarze powiem że u mnie pobiło to nawet tymbarka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychota!!! Można kupić w carefule a nawet w rossmanie! Przepyszny polecam każdemu!!!!!!:) KOCHAM DR OWOCA<3

    OdpowiedzUsuń