wtorek, 11 grudnia 2012

Woda Smakowa "Dekada" z Biedronki

Ostatnio dużo tych wpisów o wodzie... ale to już chyba ostatni, przynajmniej narazie :) ...

... m. in. dlatego że wczoraj dowiedziałem się od kolegi z 14A Gary że wody smakowe są bardzo rakotwórcze ze względu na zawarty w nich aromat smakowy. A o tej ciekawostce nigdy jeszcze nie słyszałem.

Cena:
Dekada 1,5L - 0,99zł


Smak:
Niestety zbyt dobrych opinii nie mam.
Bardzo słaby smak, jabłko praktycznie w ogóle nie wyczuwalne, mięta... może trochę.
Lekko zgazowana, przez co nie dorównuje nawet najtańszym napojom jakie można znaleźć w
Biedronce (Vivat) .
Schłodzona w upalne dni, może by nawet smakowała, ale mamy już śnieg za oknem.
Cena odpowiada jakości... niestety.




Wygląd:
Butelka ładnie wyprofilowana, czytelne napisy i skład. Jedyny problem że butelka jest bardzo cienka, przez co przy odkręcaniu może się zginać ten plastik.
Ułożona na paletach w Biedronce po 6 sztuk.




Smak: 4/10
Cena: 8/10
Wygląd: 7/10


Średnia Zolesa: 19 / 30

 

4 komentarze:

  1. zgadzam się z twoją opinią co do tej wody , osobiście mi też nie smakowała bo kiedyś ją piłam, ogólnie nie lubię wód z miętą jak już to wolę soki..ale też sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi ta woda smakuje, niektórzy koledzy kupowali wody smakowe Żywiec Zdrój albo Arctic za dwa złote, a ja Dekadę o połowę tańszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ta woda jest super a jak komuś nie smakuje to niech nie kupuje tylko niech w końcu wróci z powrotem do sprzedaży bo już jej dwa miesiące niema w biedronce w koninie a jak ktoś wie gdzie jest no niech odpisze jakiś komentaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowych zgadzam sie woda świetna. Ale nie ma jej nigdzie:(

    OdpowiedzUsuń