czwartek, 20 grudnia 2012

Ice Tea - Herbata mrożona z Biedronki...

Tradycyjnie już powoli... kolejny produkt z Biedronki...




Dzisiaj będąc na przedświątecznych zakupach kolejny raz z MC Tomsonem i Harrym widocznym na focie postanowiliśmy wspólnie że na bloga wrzucimy mrożoną Herbatę Ice Tea. Ale do rzeczy teraz...

Cena:
Ice Tea 2L: 2,79zł



 Smak:
Co tu dużo mogę napisać...  każdy zna wiele firmowych mrożonych herbat z różnych regionów Polski i nawet świata... i powiem szczerze. Pijąc ten napój nie poczułem zbyt dużej różnicy w porównaniu do wielkich koncernów typu np. Lipton. Bardzo smaczna (o smaku brzoskwiniowym) herbata
(chociaż przemilczę fakt, że zawartość soku brzoskwiniowego to 0,1 procent) ,to nie mam zastrzeżeń.
-Woda
-Cukier
-Kwas cytrynowy
-Ekstrakt z herbaty czarnej (0,12procent)
-sok brzoskwiniowy (0,1procent)
-aromaty
-cytrynian trójsodowy
 ... no co prawda w składzie możemy znaleźć trochę "Tablicy Mendelejewa" ale mimo to  osobiście nie mam zastrzeżeń do tego napoju. Mi bardzo smakował.



Wygląd:
Herbata jest ułożona na niższych półkach w Biedronce po 8 sztuk w jednym kartonie.
Próbuje się "upodobnić" jeśli tak to można nazwać do wielkiego koncernu o nazwie "Lipton" ale mimo to ma swoje charakterystyczne nadruki na opakowaniu. Większość rzeczy jest czytelne, otwarcie bardzo wygodne (w przeciwieństwie do opakowania NEKTARU POMARAŃCZOWEGO) , nic się nie rozlewa... i wszystko jest w porządku.



Suma Sumaru cena nie jest jakaś bardzo niska, ale wysoka też nie, można zakupić jako popitka m. in. bądź też dla innych powodów. Polecam.


Smak: 7/10
Cena:5/10
Wygląd: 7/10 

Średnia Zolesa: 19/30



5 komentarzy:

  1. Ja nie przychodzę tu po recenzje tylko po zdjęcia Panów. Dobranoc :)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena 5/10?
    Według mnie 2,79 za 2L napoju to bardzo tanio, nawet w Biedronce. A tak to spoko, poza Panem na środku, a właściwie jego koszulką :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież cena 2,79 to nie dużo jak za napól 2 litry.. Jest to bardzo tanie picie. Ja je uwielbiam, codziennie je piję, bardziej mi cytrynowa do smaku podchodzi. Teraz jest okres letni, więc do lodówki :) Ogólnie te picie jest bardzo smaczne, tanie, nie ma konserwantów i jest naprawdę "zdrowe" (w przeciwieństwie do konkurencji, ale są aromaty (ale to nic..). Ogólnie nie krytykować, tylko brać! Oprócz tego Coca-Cola również jest dobra, ale nie o tym mowa. Także Ice Tea z biedronki polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ladni chlopcy w boxach i ten obok tez chrupalbym podpisano gej chlopak

    OdpowiedzUsuń