niedziela, 2 grudnia 2012

Czekolady z Biedronki z serri "MAGNETIC"

Odkąd pamiętam czekoladę z tej firmy można zakupić w Biedronce.
Jest bardzo dużo smaków i lubię je praktycznie wszystkie oprócz gorzkiej i malinowej (każda z nich przez inny powód ;) , nie tylko smakowy ) .



Cena:
Czekolada MAGNETIC z bakaliami: 1,99zł

Smak:
Czekolada bardzo smaczna. Nadzienie bardzo mocno odczuwalne (aż za bardzo) .
Oczywiście po cenie nie można się spodziewać w smaku czegoś pokroju "Lindt" , czy najlepszych czekolad z Belgii i Szwajcarii ale ja, jakimś wybitnym smakoszem nie jestem i mi bardzo smakuje.
Dodatki:orzechy i skórka pomarańczowa świetnie się komponują z rodzynkami.
No i warto podkreślić że jest to czekolada mleczna. Czego chcieć więcej... :)

Wygląd:
Po opakowaniu można sadzić, że jest to czekolada bardzo ekskluzywna taka z z wyższej półki (zupełnie jak nie z Biedry), za to bardzo niska cena mówi nam całkiem o czymś innym. Czekolada do kupienia jedynie w Biedronce po bardzo atrakcyjnej cenie (w zależności od smaku). Mają duże kosteczki po brzegi wypełnione wybranym nadzieniem, które dostępne jest w różnych smakach, ja lubię akurat bakaliowe.








Smak: 8/10
Cena: 8/10
Wygląd: 7/10

Średnia Zolesa: 23 / 30

6 komentarzy:

  1. Blog konsumencki! Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jeszcze dodam, że ja uwielbiam tą czekoladę. Walory smakowe ma lepsze od Milki i Wedla, a jest trzy razy tańsza. Ja najbardziej lubię mleczną, białą i z bakaliami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jestem ciekawa z jakich innych powodów lubisz te czekolady oprócz smaku :D ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście to Pani wytłumaczę Pani Piłkarko ;) , bo się musiałbym dłużej zastanowić...

    OdpowiedzUsuń
  5. do Anamary
    nie może mieć lepszych walorów od Wedla, bo Wedel ją produkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie Wedel, tylko Wawel :D
    http://niemarkowe.pl/index.php/polecane-produkty/slodycze/15-czekolada-magnetic

    OdpowiedzUsuń