piątek, 2 listopada 2012

Nescafe Sensazione Creme...

Wczoraj  było Cappuccino, to dzisiaj coś o podobnej tematyce...

Nescafe Sensazione Creme to rozpuszczalna kawa w postaci lekkiego proszku, przeznaczona dla osób które lubią łagodny smak kawy.

"Produkowana jest z wysokiej jakości ziaren kawowych, czemu zawdzięcza wyśmienity smak i bogaty aromat. Jej walory  docenią zarówno wielbiciele zwykłej czarnej kawy, jak i dużej latte." - typowe opinie... moja jest trochę inna.



Ja przygotowałem to w następujący sposób:
2 łyżeczki kawy zalałem gorącą wodą. Wsypałem 2 łyżeczki cukru i dolałem odrobinę mleka, stąd widoczna na zdjęciu dosyć jasna barwa kawy.
Rzeczywiście ma łagodny smak, ale pomimo tego że wsypałem 2 łyżeczki cukru i dolałem mleka mi osobiście wcale nie smakowała.

Chociaż jak czytam opinię, większość osób zachwala sobie smak tej kawy to ja się jednak wyłamię.
Dosyć gorzki, trochę mdły smak, kojarzy się z napojem "kawopodobnym".

No i na dodatek cena:
Kawa Nescafe Sensazione Creme 100g - 12,99zł
Ciekawostka, za 1kg tej kawy zapłaciłbyś 130zł!



Opakowanie  wygodne, aromat ok, nie mam zastrzeżeń za wyjątkiem smaku.
Ale naprawdę bardzo rzadko piję kawy także moja opinia moja opinia może być nieobiektywna :)

 Smak: 6/10
Cena: 4/10
Wygląd: 8/10

Średnia Zolesa: 18 / 30



Ps. Aż to umieszczę na blogu:
 Jerzy Janowicz - Janko Tipsarevic   2-1w setach podczas turnieju ATP w Paryżu.
     Młody Polak pokonał dzisiaj 9 rakietę świata!!!
     Dzisiaj akurat z braku czasu spotkania nie oglądałem ale sam skrót który zobaczyłem
     zrobił wrażenie. Jerzyka czeka półfinał, co już jest Jego największym sukcesem w życiu.



 


4 komentarze:

  1. A ja tą kawę uwielbiam :)

    Silver

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie lepiej wygląda niż smakuje :). Ale wiadomo, z gustami się nie polemizuje :).

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko piję kawę , a jak już wypiję to tylko cappuccino oczywiście z dwiema łyżeczkami cukru bo innej opcji nie ma , no to tyle mojej filozofii na temat picia kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bylam w listopadzie w Polsce i nas poczestowano bardzo mnie smakuje wyjezdzajac kupilam 2 juz sie skonczyly a w USA wlasnie ich nie ma

    OdpowiedzUsuń