niedziela, 9 września 2012

"Siti EnerG drink" vs. "Be POWER" (Lidl vs. Biedronka)


Specjalnie dla tego porównania, będąc dzisiaj w Dęblinie, zaszedłem do Lidla i odległej 2 kilometry dalej Biedronki, aby zakupić po butelce każdego z tych "Energetyków".
Było to o po godzinie 9, niedziela, ciepły wrześniowy poranek, a ja nie miałem ciekawszego zajęcia akurat dzisiaj :) .





Lidl w Dęblinie

Biedronka w Dęblinie


Cena:
Siti EnerG drink (1L) - 1,88zł
Be POWER (1L) - 1,88zł






Smak:
Siti EnerG drink - Odpowiednio słodki, klasyczny smak napoju energetycznego, bez niczego specjalnego,
                            mi osobiście smakuje, chociaż piję go od niedawna.
Be POWER - Ten napój kupuję raz na jakiś czas od paru lat i jak go dzisiaj spróbowałem to nie jest to
                       samo. Cena może i poszła w dół, ale jakość i smak poleciała za ceną. Jest bardzo słodki,
                       ma "mocny" smak i  w tym momencie po wypiciu jednej szklanki tego "energetyku"
                       odechciało mi się go pić całkowicie.

















  Wygląd:
Siti EnerG drink - Smukły kształt butelki sprawia że dobrze się trzyma w ręce, ogólnie nie mam zastrzeżeń.
                            Napisy są mało wyraźne, skład napisany maleńkim druczkiem i ciężko się rozczytać.
                            a co do koloru napoju, klasyczny, bez większej różnicy wobec swojego konkurenta z
                            Biedronki.
Be POWER - Prosta budowa butelki, bez kombinacji. Wszystko na nalepce wyraźne i "ogarnięte". Bez
                      problemu można się rozczytać. Kolor napoju jw.









 Siti EnerG drink:                                       Be POWER:
Smak: 7,5/10                                               Smak: 6/10
Cena: 8,5/10                                                Cena 8,5/10
Wygląd: 7,5/10                                             Wygląd 7/10

Średnia Zolesa: 23,5/ 30                             Średnia Zolesa:21,5/5

Wygrywa "Siti Energ drink" DWOMA punktami przewagi.


4 komentarze:

  1. Takie te wasze testy i porównania . A jaki skład pod kątem koffeiny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj piłem napój firmy SITI i dzisiaj umieram. Nikomu nie polecam tego napoju. Nie wiem czy to mój organizm tak odebrał składniki w nim zawarte ale po żadnym innym nigdy tak fatalnie się nie czułem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pić energetyki, strasznie wciągają, leję je tak na 1/3 szklanki i po wypiciu ciągle dolewam nie mogąc przestać. Przy okazji lubię trochę poćwiczyć, żeby nie było, że siedząc przy kompie to pije. Niedawno też akurat odwiedzając oba supermarkety kupiłem te napoje. Porównałem sensorycznie, Siti trochę słodszy i smaczniejszy. Oba mi smakują, ale jak raz kupiłem w Biedronce taki 2 litrowy tani chyba Next w niebieskiej butelce to była porażka, podróba i aż nie chciało mi się tego pić, jakaś mieszanka słodzików z kwaskiem cytrynowym, ohyda, skusiła mnie ta cena i pojemność butelki.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się pokusiłam na ten z Lidla bo zrobili " promocję " na te w puszkach po 0,77 gr. a tak naprawdę chyba przecenili bo wiedzieli że coś z tą partią nie tak , przez 2 dni ok. 30 razy siedziałam na kibelku, masakra :(

    OdpowiedzUsuń