czwartek, 20 września 2012

Multiwitamina z Lidla

Przyznam się że  byłem trochę sceptyczny, kupując coś takiego w markecie, zamiast w aptece.
Ale jak poczytałem, witamina, to witamina, nie da się jej podrobić.
A jeśli można kupić coś tanim kosztem (markety mogą sobie na to pozwolić, zamawiając te rzeczy w ogromnych, hurtowych ilościach) , tracąc tylko trochę na jakości, to dlaczego nie.



Wrzuciłem od razu 2 sztuki do szklanki (chociaż zalecana porcja to jedna dziennie).
Pomimo to w smaku zbyt dobre to nie było. Trochę wodniste i mdłe.


Cena:

Multiwitamina - 3,19zł


Cena rekompensuje wszystko, ponieważ w aptece za multiwitamine, zapłacimy 2-3 razy więcej.
Ogólnie jeśli ktoś nie patrzy na walory smakowe i estetyczne może sobie zakupić takie pudełeczko.
Mi się wydaję, że to był chyba mój ostatni taki zakup.


Smak: 5/10
Cena: 8/10
Wygląd: 6/10

Średnia Zolesa: 19/ 30

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz