środa, 26 września 2012

Hot Dog z baru "Jagódka" na dworcu PKP w Dęblinie

Na "pięknym" dworcu PKP w Dęblinie znajduje się pewne miejsce gdzie można zakupić coś na ciepło.



Bar się nazywa "Jagódka" , jest niewielki, nie wyróżnia się niczym za bardzo.
Przebitka na ceny oczywiście jest spora, np. piwo w puszcze (prawie każde) po 4 zł, ale to norma w takim miejscu.

Wchodzę do baru, podchodzę do miłej pani, spoglądam na kartę z daniami powieszoną obok i zdecydowałem że zakupie Hot-doga.

Cena:
Hot-dog - 5zł

Czas oczekiwania:
Od momentu zamówienia, do dostarczenia "do rąk" minęło równe 7 minut (z zegarkiem w ręku :) )


Wygląd:
To co widać na zdjęciu, nie wygląda najgorzej, na samym spodzie znajduję się parówka, na nią bardzo dużo posiekanej kapusty, następnie trochę startej marchewki, ogórek, pomidor i na koniec "obficie" polane ketchupem i majonezem.




Smak:
W smaku, pierwsze co poczułem to niezbyt dobra (i zdecydowanie za dużo) kapusta posiekana.
Cała reszta dodatków była smaczna i bez zarzutów ale "szału nie było".
Do bułki również nie mam żadnych zastrzeżeń.


Suma sumarum myślę że przepłaciłem. Cena Hot-doga nie było proporcjonalna do smaku.
Rekompensatą jest jedynie wielkość mojego zamówienia :)


Przy okazji, dwa zdjęcia z 1 peronu

Widok na kasę PKP i ich pomieszczenie, a po prawej pociąg Kolei Mazowieckich Dęblin - Warszawa



Smak: 7/10
Cena: 6/10
Wygląd: 7/10

Średnia Zolesa: 20 / 30

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz